Friday, May 8, 2009

Long Time, No Caipirinha

My once trusty Toshiba recently decided to turn my life into a complete mess by crashing. I feared for the loss of all my music, and thus my recent days have been spent trying to retrieve all my extremely important files (read: music) with the help of some of the best data recoverers in the DC area. That, plus an aburd but wildly eventful trip to a remote area of North Carolina to celebrate my friend’s birthday, have kept me away from you, my reader (according to sitemeter you actually exist!), my music, and rambling on about it. I had been so used to posting music that being unable to for over a week unnerved me. But it feels good to be back. And without further ado, here is something to pretend that this hiatus never happened.

Sara Tavares: Balance

Read more on Sara Tavares here.

Lura: Ponciana


You've read all about Lura here.

O meu Toshiba, que até então nunca me tinha decepcionado, decidiu zangar-se comigo sei lá porqué e me rogou bué de pragas, como diz Paulo Flores. Parou de funcionar de repente. Durante vários dias estive apavorado rezando à sabe Deus quem para que eu não perdesse toda minha música, mas com a ajuda duns verdadeiros craques de informática ca em DC, lá consegui salvar a minha música e mais alguns documentos importantes. O crash do meu computador, e uma viagem recente que fiz, por carro, a uma área remota de Carolina do Norte (uma espécie de Kuando Kubango cá do sítio...parecia que estava no fim do mundo) para celebrar o aniversário dum velho amigo meu, me impossibilitaram de escrever sobre o que mais gosto, para você, caro leitor (que segundo o sitemeter, afinal existes!). Para quem escrevia várias vezes por semana, estar sem escrever durante mais que uma semana foi uma experiência menos agradável. Por isso sabe bem voltar. E sem mais rodeios, aqui vai um vídeo (ou dois) para fazer esquecer a saudade.

Leia mais sobre Sara Tavares aqui

3 comments:

Anonymous said...

hallelujah, you're back. :]

Claudio Silva said...

Haha finally, right, 'beachbabe'? You were close to attacking me for my lack of posting.

Anonymous said...

just don't let it happen again. :]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...